Something Doesn’t Feel Right
Morderen Zipface tilbringer enda en natt med å drepe tenåringer i en hytte i skogen. Til tross for de grundige forberedelsene hans, oppfører ofrene hans seg ikke slik de skal, og de aller beste planene hans slår feil.