Valpene og spøkelsehunden
Disneys valper drar til en mystisk herregård der noe uvanlig skjer. Med hjelp fra nye venner, inkludert et spøkelse blir dette ulende moro. I et kappløp mot en slem hund må valpene og vennene Pip, Zelda, Rodney og Skip stoppe trollmannen Warwick og redde verden fra ham. Full av action og humor tar filmen deg med på en feiring av vennskap og samarbeid, som hele familien vil like.