Spring Uje spring
Uje Brandelius og familien spiller seg selv i denne komedien om å takle livets brå vendinger. Den selvbiografiske historien om livet og hverdagen veves sammen med popmusikk.Henrik Schyffert regidebuterer med en varm dramakomedie om hvordan vi forsøker å få våre drømmer og forhåpninger til å være i synk med hverdagen og virkeligheten.