Sting
Etter å ha hemmelig oppfostret en bemerkelsesverdig edderkopp, må 12 år gamle Charlotte ta et oppgjør med kjæledyret sitt. Når det sjarmerende skapningen plutselig blir et gigantisk, kjøttetende monster, står familiens overlevelse på spill.