Suburban Commando
I denne morsomme eventyrkomedien for hele familien spiller wrestling-superstjernen Hulk Hogan en intergalaktisk kriger som lander på Jorden! Den utenomjordiske Shep Ramsey (Hogan) beordres til å ta en ferie på Jorden, og leier et rom i en stille forstad i USA, der han uten hell prøver å passere som utlending overfor husverten (Christopher Lloyd), husvertens kone (Shelley Duvall) og deres to barn. Men da intergalaktiske dusørjegere lander på Jorden, må Shep redde sine nye venner - og universet - fra ødeleggelsen ved å bli en Suburban Commando.