Supremacy
En morderisk ekstrem rasehater som er løslatt på prøve, tar en afroamerikansk familie som gisler i løpet av en kaotisk og skremmende natt, og politiet ser seg nødt til å hente inn en farlig fange for å forhandle med kidnapperen... "Supremacy" er en intens thriller basert på virkelige hendelser, med Danny Glover (Lethal Weapon), Julie Benz (Dexter) og Anson Mount (Hell on Wheels).