Systemsprengeren
Benni er en ni år gammel kasteball mellom ulike fosterhjem som ikke klarer å håndtere hennes tøffe ytre. Barnevernet er på vei til å gi opp, men når Micha blir ansatt som assistent begynner Benni for første gang å åpne seg.