Table 19
Fratatt sine forloverplikter etter å ha blitt dumpet av den andre forloveren, beslutter Eloise (Anna Kendrick) likevel å delta i sin eldste venninnes bryllup, og finner seg plassert blant en gruppe mistilpassede fremmede bakerst i ballsalen. Mens hemmeligheter avsløres, knytter Eloise bånd med sine nye bordkamerater og oppdager at vennskap – og romanse – kan skje under de mest usannsynlige omstendigheter.