Regissør Serge Ioan Celebidachi
4 racerførere. 4 historier. 4 fascinerende kapitler fra verden av motorsport. Se dem sette sitt liv på spill i denne bak-kulissene-reise inn i hjertet av elite motorsport, gjennom øynene til fire syklistene, hver på en bane til sin egen skjebne. Ikke bare opptakene av billøp skutt i pit lane, spor side og etter-race intervjuer, er dette en reell innsikt i livene til virkelige racerførere: lidenskapen, adrenalin, den enestående engasjement, herligheten, samt den konstante kampen, fysisk og psykisk smerte, risiko og offer.