The Aftermath
The Aftermath befinner vi oss i etterkrigstidens Tyskland, midtvinters i 1946. Rachael Morgan (Keira Knightley) kommer til et Hamburg i ruiner for å bli gjenforent med sin mann, Lewis (Jason Clarke). Lewis, en britisk oberst, skal gjenoppbygge den ødelagte byen. På vei til sitt nye hjem blir Rachael overrasket over en uventet beslutning Lewis har tatt: De skal dele det praktfulle huset med dets tidligere eiere, en tysk enkemann (Alexander Skarsgård) og hans engstelige datter. I denne spente atmosfæren viker fiendskap og sorg for affekt og svik.