The Big Circus
Se! Verdens modigste linegåer! Se på den menneskelige kanonkula! Se på de kule elefantene og de menneskeetende løvene! Kom og se alle de store numrene i The Big Circus! Bankerott og sabotasje truer med å stoppe forestillingen for alltid i denne spennende fremstillingen av verdens beste sirkusnumre … Hank Whirling (Victor Mature) låner mye for å få sirkuset på bena. Men kontinuerlig regn og en sammensvergelse mellom den uekte sirkusdirektøren (Vincent Price) og klovnen Skeeter (Peter Lorre) kan ødelegge Whirling Circus. Tross en grusom togulykke og en livstruende konfrontasjon på toppen av sirkusteltet, insisterer Whirling på at «forestillingen må fortsette!»