The Bold Path
The Bold Path følgjer uthaldseventyrarane Mark og Caroline Livesey medan dei spring Manaslu-runden på seks dagar - halvparten av vanleg tid. I møte med høg høgd, krevjande terreng og ville forhold kryssar dei avsidesliggjande landsbyar og iskalde fjellpass, og deler hardt opptente erfaringar om motstandskraft, risiko og vekst.