The Changes Interview
I anledning Biebers første album siden Purpose i 2015, åpner sangeren opp til Apple Musics Zane Lowe. Hør om hvordan troen og forholdet til kona Hailey Baldwin reddet livet hans, og inspirerte ham til å lage musikk igjen.