The Equalizer – the Defender of Justice
Denzel Washington spiller en tidligere black ops-soldat som tar opp kampen mot rusiske gangstere for å redde en ung jente. McCall (Denzel Washington) er en tidligere black ops-kommandant som har faket sin egen død for å kunne leve et rolig, anonymt liv i Boston. Når den unge jenta Teri (Chloë Grace Moretz) forsvinner fra nabolaget, bryter han protokollen sin og oppsøker de ultravoldelige,...