The Terminators
In the near future, people utilize cyborgs for labor, but the vastly intelligent robots rebel against their masters and begin to take over human civilization through mass destruction. A small group of survivors, led by Sheriff Reed Carpenter (A Martinez), plans to stop the cyborgs, tapping inventor Kurt Ross (Jeremy London) for help. Using a space shuttle designed by Ross, Carpenter and his team head for a control center in outer space that has the power to shut down the machines.