The time capsule
I en nær fremtid har Jack nettopp tapt valget og rømmer til familiens sommerhus sammen med sin kone. Ferien deres blir forstyrret av hans første kjærlighet som kommer tilbake fra en 20-årig romtur, uten å ha blitt en dag eldre.