The Tutor
Ethan (Garrett Hedlund), en etterspurt privatlærer for østkystens elite, får et godt betalt oppdrag for å undervise en milliardærs sønn, Jackson (Noah Schnapp), på en avsidesliggende eiendom ved vannet i New York. Ethan innser nesten umiddelbart at elevens interesse for livet hans grenser til besettelse.