Samtidig som en gjeng tenåringer i South Central Los Angeles skal avholde skoleball, blir en morder påminnet om en mislykket skøyerstrek fra barndommen og begynner å oppsøke tenåringene en etter en for å ta hevn. Filmen er en skummel og morsom ode til skrekksjangeren.