Til huttetuenes land
«Where the Wild Things Are» følger eventyrene til gutten Max idet han entrer huttetuenes verden – noen underlige og enorme skapninger – som gjør Max til sin konge. Men det er ikke like bekymringsløst å være konge som det kan se ut til.