Troll Storm
Livet til en vellykket eiendomsmegler blir snudd på hodet når nynazister slipper løs en nettstorm mot henne og familien hennes. I møte med en alarmerende vekst i amerikansk fascisme finner hun solidaritet med lokalsamfunnet sitt ved å slå tilbake.