Trouble With The Curve
Talentspeideren Gus Lobel (Clint Eastwood) er legendarisk i baseballverdenen, men karrieren hans er på hell. Datterens hans, Mickey (Amy Adams), setter sin egen karriere som ambisiøs advokat på spill for å redde farens karriere. Vi møter også Justin Timberlake som en rivaliserende talentspeider i denne historien som er "full av sjel, humor og fantastisk skuespillerkunst". -- Pete Hammond, BOXOF...