Truth
'Truth' viser 60 Minutes nyhetsanker Dan Rathers siste dager hos C.B.S. News hvor han avslører hvordan George Bush brukte sine privilegier og familiekontakter for å slippe unna militærplikt under krigen i Vitenam. 'Truth' er basert på boken "Truth and Duty" av Mary Mapes.