Under Wraps
De 12 år gamle vennene Marshall, Gilbert og Amy gjennoppliver ved et uhell en mumie de finner i naboens kjeller. På kjærlig vis gir de ham navnet Harold før de må skynde seg å ta ham med tilbake til sitt hvilested før midnatt på Halloween.