Up For Love
Advokat Diane får en telefon fra Alex som fant hennes tapte mobil. De får snart god kontakt og avtaler å møtes neste dag. Diane synes Alex er sjarmerende, morsom, attraktiv og snill - det eneste problemet er at han er 137 cm høy. Omgivelsenes fordommer og hennes egne indre kamp farger hennes følelser videre. En herlig fransk komedie med Virginie Efira og Jean Dujardin (The Artist).