Urban Legends: The Final Cut
Amy (Jennifer Morrison), Travis (Matthew Davis) og Graham (Joseph Lawrence) er filmskaperstudenter som gjerne vil slå gjennom i Hollywood. Men først må de klare å overleve siste semester ved Alpine University, hvor deres film skal konkurrere om den prestisjefylte, karrierebanende Hitchcock Award. Fra produsentene bak I Know What You Did Last Summer og Urban Legend, kommer Urban Legends: The Final Cut, om en konkurranse hvor konkurrentene er drepen - og noen dreper konkurrentene. Når Amy bestemmer seg for at temaet i hennes film skal være de moderne mytene kjent som urbane legender, blir hennes medhjelpere én-etter-én ofre for dødelige 'ulykker' under innspillingen. Etter å ha etterforsket og oppdaget at det ligger onde motiver bak verkene, må Amy avsløre morderen før hun også blir en urban legende.