Valley of the Gods
Tekstforfatteren John Ecas tar på seg å skrive biografien om verdens rikeste mann, som vil utvinne uranmalm på hellige landområder. Men når moderne utvikling kommer i konflikt med voktere fra gamle legender, kan selv ufattelig rikdom komme til kort.