Året er 1999 og verden har aldri vært mer fryktinngytende. For hva er vel mer uhyggelig enn et 00-tall som nærmer seg med stormkritt, med millenniumbøgger og digitale revolusjoner? En hel del, skal det vise seg. V/H/S/99 er et nytt besøk innom VHS-romantikkens drømmer og mareritt. En skrekkantologi fra en analog verden.