Vision Quest
Matthew Modine og Linda Fiorentino spiller i denne ungdomshistorien om godlynte, men ambisiøse 18 år gamle Louden Swain (Modine) ved Spokane High School i Washington. Louden setter seg selv to mål som ingen virker overentusiastiske i å støtte ham i. Det første er å bli den beste bryteren i delstaten Washington, en bragd hans far har uttalt vil være direkte umulig; og det andre er å vinne gunsten til den unge omreisende jenten Carla (Fiorentino) han har falt hodestups for.