Vi dör i natt
To knivskadde personers flukt fra en gjeng ender i en landhandel og tvinger de ansatte til et brutalt valg: ofre de fremmede eller risikere livet for dem. Når mørket faller og butikkens vegger rister under gjengens nådeløse angrep, tvinges de innesperrede til å konfrontere sitt eget mørke for å overleve.