While We're Young
Josh (Ben Stiller) og Cornelia (Naomi Watts) er et urbant New York-par med 40-årskrise. De har ikke fått barn, men har bestemt seg for å være lykkelige likevel. Når de blir kjent med et ungt hipsterpar, Jamie (Adam Driver) og Darby (Amanda Seyfried), slutter de å omgås jevnaldrende venner som har stiftet familie. Plutselig har de funnet en dør til ungdommen – men er det virkelig så enkelt?