Wolfen
En New York-detektiv etterforsker en serie uforklarlige, brutale mord og innser at drapene er verket til en gruppe superulver som bor i en nedlagt kirke i South Bronx. De patruljerer nabolaget, og tar vilt livet av alle som er uønsket.