Talons of the Phoenix
En liten gruppe allierte kommandosoldater må hoppe i fallskjerm inn i fiendtlig-okkuperte Europa og for enhver pris hente informasjonen en kvinnelig spion bar på. De innser snart at dette ville være den enkle delen av oppdraget.