Regissør Min Yeon-hong, Lee Jeong-hun
An adaptation of Agatha Christie's novels, this drama portrays the life of Ms. Ma, a female detective who has a keen sense of observation and reasoning. Along with sympathy toward the wrongly accused, her hatred against criminals makes her the detective today's society desperately needs. With her acute sense of reasoning, she brings judgement on those who did wrong.