2 Dope Queens
Hot Peen
Phoebe forteller om sine mislykkede forsøk på å få kontakt med en kjendis, og Tituss Burgess kommer for å snakke om sin kanalisering av Beyoncé. I tillegg kommer komikerne John Early, Jackie Kashian og Kevin Barnett.
Black Nerds
Phoebe og Jessica snakker om hva som inspirerer dem innen mote, og Uzo Aduba kommer for å snakke om nerdete besettelser. I tillegg kommer komikerne Naomi Ekperigin, Al Jackson og Gary Gulman.
Phoebe og Jessica prater om moteøyeblikk med Lupita Nyong'o, og de utfordrer henne i en flettekonkurranse.
Phoebe og Jessica blir nostalgiske vedrørende gamle favoritter fra skolen, og Phoebe sjekker hvor kompatible Jessica og Daniel Radcliffe hadde vært som venner.