Past Is Prologue
I løpet av det siste århundret har minst 4400 mennesker forsvunnet sporløst fra planeten. Nå returnerer alle til Detroit uten å huske hva som har skjedd og de har heller ikke blitt en dag eldre.
Keisha får vite sannheten om dagen hun mistet søsteren sin. Shanice og Andre nyter en dag ute, mens Hayden og Mariah får et tettere forhold.