Oliver kaster seg hodestups inn i et romantisk forhold med Ciara, til tross for faresignaler fra begge parter. Karl ser at Lee har et mystisk møte med en mistenkt mens de jobber med å etterforske identiteten til både offeret og drapsmannen.
Oliver og Ciaras forhold blir mer intenst når hun kommer nærmere å få tilgang til hans formue på flere millioner dollar. Lee forteller sannheten om Linus Finch mens hun og Karl sporer opp en stalker.
Mens hele byen feirer, presser endrede forutsetninger og en nysgjerrig journalist Oliver og Ciara til bristepunktet. Lee og Karl har en ny mistenkt mens de nærmer seg å finne identiteten til liket i badekaret.
Oliver går i spinn mens Shyla tvinger Ciara til å ta en vanskelig beslutning. Karl og Lee må takle egne demoner som setter partnerskapet deres i fare.