Parteringsdrapet ingen vil løse
I 2007 blir Holger Algdal dømt for drap på sin kone. Kort tid etter soning i 2013 forsvinner Holger sporløst, bare for å bli funnet myrdet i havet. Men hvem er gjerningsmannen?
Holger Algdal blir løslatt fra fengselet i 2013. Tiden i friheten blir imidlertid forkortet når han blir savnet. Snart gjør dykkere et grusomt funn i vannet utenfor Saltö på vestkysten i Sverige.