Accused
Etter sin syke mors død mistenker en tenåring at noe er galt når han oppdager at morens tidligere pleier på hospitset nå er sammen med faren hans.
Etter at en manns datter blir overfalt i parken i nærheten av hjemmet deres, oppfordrer vennene hans ham til å ta rettferdigheten i egne hender.
Som mann er Kevin sjenert, men på scenen er hun Robyn Banks, en drag queen med selvtillit og karisma. Men når Kevin faller for en fyr som lever et dobbeltliv, fører forholdet deres til forferdelige konsekvenser.
Etter at en gruppe Navajo-venner blir arrestert for å protestere mot den lokale urangruven, legger de en plan for å prøve å stenge den for godt.