Afrikas skjulte underverker
Den tette tåken og gjengrodde jungelen med ville skapninger gjør at Rwanda preges av mystikk. Et tropisk land fullt av skoger som ligger ved Afrikas største fjellkjeder.
Sahara er verdens største ørken, et ekstremt miljø som dekker en stor del av Nord-Afrika. Det finnes nærmest ikke noe vann eller mat her, så på overflaten virker det som et øde sted.