Agent P Under C
Perry drar i felten som fotballspiller for å stoppe en arg armadillo fra å late som om han er en fotball, slik at han kan rigge kampen og rappe et stort trofé!
Perry later som om han skal gifte seg på Hawaii for å konfrontere en gjeng med durkdrevne duer som rapper gaver fra nygifte!