All and Eva
Og James
Eva løper etter Mads for å få mer informasjon om sin donor. Men hun får følelser for ham og kaster ham ut i panikk. James evige søken etter kjærlighet fortsetter i en nedadgående spiral.
Eva bor sammen med mannen som tilfeldigvis er sæddonoren hennes. Sporene etter løgnene hennes er overalt. Ikke engang vennene hennes får vite sannheten.