En dokumentarserie som ser nærmere på historien bak sexovergrepsanklagene mot Woody Allen over mange tiår, som omfatter hans datter Dylan, den påfølgende barnefordelingssaken og Allens forhold til Mia Farrows datter Soon-Yi.