Alt for Norge
Denne uka blir det party på fjellet når norskamerikanerne flytter inn på Halne Fjellstuggu. Her det skal arrangeres afterski, og hele Norges Freddy Kalas er selvskreven gjest når deltakerne når skal konkurrere i å ta «en pinne for landet».
Denne uka får norskamerikanerne på seg bunaden. På Eidsvoll blir Marks indre turistguide pirret, og i Oslo får de gå i barnetoget og vinke til Kongen.