an update on our family
Welcome to Our Family
De populære vloggerne Myka og James Stauffer kunngjør at de planlegger å adoptere et barn fra Kina.
Adopsjonen gjør Stauffers kanal enda mer populær, men etter to år forsvinner Huxley, og alle videoene av ham blir skjult.
Både tilhengere og presse er bekymret for Huxleys ve og vel, og Stauffers kommer til slutt med en oppdatering til sine følgere.