Angry Birds MakerSpace
Velkommen til Angry Birds MakerSpace, et felles verksted der fugler og griser eksperimenterer med de nyeste dingsene og trendene innen media og teknologi!
VR 2000
Red tester VR-briller i innovasjonslaben, men den virtuelle virkeligheten blir litt for virkelig.
Grisene er spente på den nyeste stemmegjenkjenningsteknologien, men smarthøyttaleren ser ut til å ha sin egen vilje.
Red, Chuck og Bomba får fete aktivitetsmålere, og da er det bare én ting å gjøre: skritteller-konkurranse! Hvem av disse fjærkreene tror du går av med seieren?