Animanimals
Møt Animanimals - dyr med særegenheter som drar på absurde eventyr og lærer litt om livet underveis.
Blekkspruten vil bake en deilig ferskenkake. Men en av armene hennes har andre planer.
Krokodillen han alt den trenger for en kosekveld foran TV-en: puter, krakk, saltstenger og TV-blad. Men så ødelegger saltstengene all moroa.