Ash vs Evil Dead
Bait
En etterforsker puster Ash i nakken. Pablo havner i sitt første blodige sammenstøt. Ny innsikt forandrer Kellys liv for alltid.
En mystisk kvinne oppdager ødeleggelsene på gården til Kellys foreldre. Samtidig fortsetter Ash, Pablo og Kelly jakten på Necronomicon, mens Fisher havner igjen i en fryktelig situasjon.
Kelly setter de andre i gjengen i fare. Pablo må opptre modig, mens Ash oppdager en ny side ved seg selv.