Attenborough's Global Adventure
Sir David Attenborough innleder en ny epoke med naturhistoriske dokumentarer ved å besøke ikoniske steder på nytt og bruke avansert teknologi til å fortelle historier om naturens verden.
Denne episoden følger David Attenboroughs eventyr rundt i verden, fra Galapagosøyene til de dypeste grottene på Borneo.
Denne episoden følger David Attenboroughs eventyr rundt i verden, fra den eldgamle tropeskogen i Kina til dypet av Great Barrier Reef.