Australske gulljegere
Australske gulljegere følger tre tøffe lag av gullgravere som har satset alt i håp om å gjøre et stort funn i Australias outback.
Det nye teamet The Ferals strever i temperaturer på 40°C. Poseidon Crew følger gamle spor, og ender med å sikre seg kjempegevinst. Dust Devils går i gang med sitt største og mest risikofylte prosjekt.