Avisjentene
Mens de går avisrutene sine en tidlig morgen i 1988, blir fire jenter som ikke har noe til felles tvunget til å jobbe sammen for å overleve, når det lander noe rart i nabolaget.
Weird Al er død
Erin overbeviser sitt voksne jeg om å prøve å hjelpe seg selv og jentene å finne veien hjem til 1988, akkurat når de blir fulgt av Prioress, en av de onde gamlegarden-soldatene, som er fast bestemt på å slette dem historisk.
Mac finner tilbake til den voksne versjonen av broren sin, Dylan, og blir overrasket da hun finner ut hvordan familien har det. Tiff, KJ og Erin møter en fremmed som kan være billetten tilbake til 1988.
Larry har kanskje funnet ut hvordan jentene kan finne tilbake til 1988, men det vil kreve mye fra voksne Erin, og Mac må finne ut om hun i det hele tatt vil tilbake til sitt gamle liv etter å ha hengt med Dylan.